معرفی کوله پشتی کوهنوردی اسنوهاک

Admin 1 جمعه 30 اردیبهشت 1401 - 21:31
معرفی کوله پشتی کوهنوردی اسنوهاک
کوله پشتی اسنوهاک، یکی از پر فروش ترین کوله پشتی کوهنوردی و پیاده روی عرضه شده توسط فروشگاه لوازم کوهنوردی بروبگرد بوده که در مدل های متنوعی از نظر طراحی و ظرفیت تولید شده است. در این مقاله به معرفی کلی مدل های مختلف از کوله پشتی اسنوهاوک خواهیم پرداخت.

کوله پشتی کوهنوردی یکی از مهمترین و اساسی ترین لوازم کوهنوردی عرضه شده توسط برند های مختلف بوده که همیشه به دلیل نوع کاربرد خود از اهمیت بالایی میان کاربران بهره مند است. همانطور که می دانید یک کوله پشتی کوهنوردی خوب می بایست متریال با کیفیت، بند های قابل تنظیم، وزن سبک و ظرفیت لازم را برای حمل تجهیزات کوهنوردی داشته باشد. شرکت اسنوهاک در زمینه تولید لوازم کوهنوردی از جمله کوله پشتی فعالیت بسیار خوبی داشته و به دلیل تولید کوله پشتی هایی با کیفیت مناسب، طراحی استاندارد و ارگونومیک و همچنین قیمت مقرون به صرفه، طرفداران زیادی را در ایران به خود جذب کرده است. فروشگاه لوازم کوهنوردی بروبگرد به عنوان نمایندگی اسنوهاک، اقدام به فروش مدل های مختلفی از کوله پشتی اسنوهاوک کرده و موجب افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس نیاز های خود شده است. در ادامه مطلب به معرفی مدل های مختلفی از کوله پشتی کوهنوردی و صخره نوردی اسنوهاوک خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد.

معروف ترین مدل از سری کوله پشتی اسنوهاک می توان به کوله پشتی کوهنوردی سیروان اشاره کرد. مدل هایی از جمله Star K2، باران همچنین کوله پشتی یک روزه اسنوهاک نیز از دیگر مدل های عرضه شده توسط برند اسنوهاوک محسوب می شود. مدل های سیروان از ظرفیت 36 لیتر تا 75 لیتر تولید شده که هر کدام دارای رنگبندی های متفاوتی می باشند. کوله پشتی کوهنوردی اسنوهاک با ظرفیت زیر 40 لیتر معمولا به عنوان کوله پشتی 1 روزه مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو برای کوهنوردی های حداکثر یک شبانه روز استفاده می شود. ظرفیت های بالای 40 لیتر نیز می توانند برای سفر های طولانی مدت در ارتفاعات و همچنین کمپینگ و کوله گردی مناسب باشند بنابراین تنوع بالا از نظر ظرفیت در کوله اسنوهاوک یکی از مزیت های این محصول به حساب می آید.

در میان مدل های تولید شده از کوله پشتی ظرفیت بالا اسنوهاک، دو مدل کوله پشتی سیروان 10+50 لیتر و مدل 10+65 لیتر مدل هایی بوده که علاوه بر داشتن خصوصیت ایر کانتکت (Air Contact)، دارای دسترسی از قسمت وسط نیز می باشند از همین رو با توجه به حمل زیاد لوازم و تجهیزات سفر، این امکان را به مصرف کنندگان می دهد که لوازم خود را به صورت تفکیک شده قرار داده و به همین حالت نیز از کوله پشتی بزرگ snowhawk خارج کنند. گفتنی است که خصوصیت ایرکانتکت نیز از ویژگی هایی بوده که امکان تنظیم پد پشتی کوله را با توجه به قد افراد مصرف کننده فراهم می سازد بنابراین علاوه بر بند های دوشی، بند سینه و هارنس اصلی (کمربند)، قابلیت رگلاج در قسمت کمر نیز توسط بست چسبی بسیار قوی فراهم خواهد بود. در کل دو مدل ذکر شده از کوله پشتی کوهنوردی اسنوهاک، حرفه ای ترین و بهترین کوله های سایز بزرگ این شرکت محسوب می شود. البته مدل هایی مانند کوله پشتی سیروان 10+55 لیتر نیز به دلیل ظرفیت بالای خود دارای دسترسی از وسط بوده اما فاقد ویژگی ایر کانتکت خواهد بود.

    کوله پشتی سیروان 10+50 لیتر                                   کوله پشتی سیروان 10+65 لیتر                                  کوله پشتی سیروان 10+55 لیتر

کوله پشتی اسنوهاک 60 لیتری             کوله پشتی اسنوهاک 75 لیتری              کوله پشتی اسنوهاک 65 لیتری

کوله پشتی اسنوهاک مدل باران یکی از متفاوت ترین مدل های تولید شده از نظر طراحی ظاهری بوده که با ظرفیت 30 لیتری خود بهترین گزینه برای کوهنوردی های یک روزه و پیاده روی های طولانی مدت می باشد. این محصول نیز با کیفیتی مشابه با مدل های سیروان تولید شده و دارای فریم بندی و پد توری در قسمت پشت، امکان تنظیم بند و کمربند و همچنین دارای محفظه قرار گیری کمل بک با خروجی مخصوص شلنگ آب کمل بک می باشد. طراحی زیبا در کنار رنگبندی جذاب آن باعث شده تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند. البته سایر کوله پشتی یک روزه اسنوهاک نیز با طراحی مشابه مدل باران در ظرفیت های 35 لیتر، 30 لیتر و 25 لیتر عرضه شده که دست کمی از کیفیت ساخت مدل سیروان ندارند.

کوله پشتی باران 30 لیتری

کوله پشتی اسنوهاک باران       کوله پشتی اسنوهاک 30 لیتری        کوله پشتی اسنوهاک ارزان

کوله پشتی اسنوهاک مدل K2 Star نیز یکی دیگر از با کیفیت ترین کوله پشتی شرکت اسنوهاوک بوده که با متریالی مقاوم و داشتن ویژگی ایر کانتکت عرضه شده است. این کوله نیز دارای جیب های متعددی در قسمت بیرونی بوده و از بند نگهدارنده عصا، گیره نگهدارنده عینک، بند اتصال چادر کوهنوردی و زیرانداز کیسه خواب و محل مخصوص قرار گیری کمل بک بهره می برد. امکان تنظیم بند های دوشی، کمربند، بند سینه و همچنین تنظیم ارتفاع کوله نیز در این مدل فراهم بوده تا نسبت به آناتومی افراد مصرف کننده قابل تنظیم باشد. کوله پشتی K2 Star تنها در یک مدل با ظرفیت 5+45 لیتر (50 لیتر) تولید شده و دارای رنگبندی های مختلف می باشد. از خصوصویت های دیگر این کوله پشتی می توان به محفظه مجزای کیسه خواب، فوم های ضد تعریق در بند و قسمت پشت کوله و کاور باران آن اشاره نمود.

کوله پشتی 5+45 لیتر K2 Star

کوله پشتی اسنوهاک کی 2 استار    کوله پشتی اسنوهاک k2 star    کوله پشتی اسنوهاک 50 لیتری  خرید کوله پشتی اسنوهاک

کوچکترین کوله پشتی اسنوهاک نیز مدل های 18 لیتری و 12 لیتری بوده که به کوله پشتی اسکای رانینگ و یا کوله پشتی پیاده روی و کوله پشتی دوچرخه سواری معروف می باشند. این مدل ها نیز دارای حجم و وزن بسیار سبک و در عین حال دارای فضای بسیار مناسب به همراه جیب های متعدد جهت حمل لوازم ضروری به صورت تفکیک شده در زمان دوچرخه سواری و پیاده روی بوده و در عین حال از طراحی ارگونومیک مدل های ظرفیت بالاتر بهره می برند تا هنگام استفاده، وزن بسیار کمی را احساس کنید. این کوله ها نیز دارای بند های نگهدارنده لوازم در قسمت بیرونی بدنه اصلی بوده و در رنگبندی های مختلفی تولید شده اند.

کوله پشتی پیاده روی و دوچرخه سواری

کوله پشتی اسنوهاک پیاده روی   کوله پشتی اسنوهاک 18 لیتری  کوله پشتی اسنوهاک دوچرخه سواری  کوله پشتی اسنوهاک 12 لیتری

برای خرید کوله پشتی اسنوهاوک در مدل و ظرفیت های مختلف می توانید با مراجعه آنلاین و یا حضوری به فروشگاه لوازم کوهنوردی بروبگرد مدل مورد نظر را با مشاوره گرفتن از همکاران ما حتی به روش تلفنی خریداری نمایید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد