آشنایی با عصا کوهنوردی اسنوهاک

Admin 1 دوشنبه 3 مرداد 1401 - 15:00
آشنایی با عصا کوهنوردی اسنوهاک
عصا کوهنوردی اسنوهاک از بهترین باتوم کوهنوردی عرضه شده توسط فروشگاه لوازم کوهنوردی بروبگرد بوده که در مدل های مختلفی از نظر کیفیت ساخت و ابعاد تولید شده که در این مطلب به معرفی کامل آن خواهیم پرداخت.

یکی از مهم ترین و البته اساسی ترین لوازم برای کوهنوردی و پیاده روی داشتن عصا کوهنوردی یا همان باتوم کوهنوردی مناسب است. ابزاری که شما می تواند به هنگام صعود و پایین آمدن از قله در طول مسیر از فشارهای وارده شده به زانوها، پا و کمر تا حد بسیار زیادی بکاهید و راه را با آرامش و خاطری آسوده تر ادامه دهید. مفتخریم در فروشگاه لوازم کوهنوردی «بروبگرد» با تجربه‌ سالها فعالیت در زمینه عرضه بهترین لوازم کوهنوردی، لوازم مسافرتی و لوازم کمپینگ از برندهای معتبر خارجی و ایرانی به تامین نیازهای علاقه مندان به طبیعت بپردازیم. در این مقاله به نقد و بررسی عصای کوهنوردی اسنوهاوک خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

عصا کوهنوردی کلیپسی اسنوهاوک مدل ۳۰۱ از محصولی با کیفیت و یکی از کاربردی ترین مدل های عرضه شده در بازار می باشد. استفاده از قابلیت های مختلف کار با آن را ساده تر کرده است. طراحی خاص این محصول به گونه ای است که حمل و نقل آن را بسیار ساده کرده و به دلیل به کارگیری آلومینیوم ۶۰۶۱ در بدنه این عصا علاوه بر بالا بردن کیفیت و مقاومت در برابر فشار و خم شدگی ، وزن عصا را سبک کرده است. این محصول که به صورت جفت عرضه می شود، هر عصای آن تنها ۷۰۰ گرم وزن دارد. به دلیل طراحی ارگونومیک، دسته این عصا جایگیری خوبی در دست دارد و از خستگی دست شما جلوگیری می کند. همچنین فوم به کار رفته در دسته از جنس Eva بوده از تعریق دست نیز جلوگیری می کند. این عصا به صورت کیلیپسی باز و بسته می شود، به نحوی که شما می توانید آن را در اندازه دلخواه خود تنظیم و طول آن را نسبت به قدتان تغییر دهید.

این عصا در حالت بسته تنها ۶۴ سانتی متر و نهایت افزایش طول آن ۱۳۵ سانتی متر خواهد بود. همچنین به دلیل وجود سیستم لرزش گیر و آنتی شوک، شما دچار خستگی بر اثر استفاده طولانی مدت نخواهید شد. در قسمت سخمه این عصا از آلیاژ فولاد استفاده شده که برای محافظت بیشتر از این قسمت یک محافظ پلاستیکی آن را پوشانده است تا از خوردگی و فرسایش آن جلوگیری کند. یک بند نیز در هر عصا تعبیه شده که از جدا شدن عصا از دست جلوگیری می کند .این عصا در رنگ های زرد، آبی و سبز عرضه شده است.

عصا کوهنوردی کلیپسی اسنوهاک مدل ۳۰۴ و ۳۰۵ از دیگر مدل های عرضه شده از این برند می باشد. این دو مدل به لحاظ طراحی، طول عصا و دسته آن مشابه مدل ۳۰۱ می باشد اما تغییراتی در جنس بدنه ‌ی خود دارند. در تولید این دو مدل از آلومینیوم ۷۰۷۵ استفاده شده که باعث استحکام بیشتر و وزن کمتر نسبت به مدل ۳۰۱ دارند. همچنین این دو مدل مجهز به یک جفت گل برف برای جلوگیری از فرو رفتن عصا به برف و یخ می باشند. مدل ۳۰۴ در رنگ های آبی و قرمز و مدل ۳۰۵ در رنگ های زرد، آبی و سفید عرضه شده اند.

                                                                                   

          

                                                                                                                   مدل 304                                                                                       مدل 305

اگر به دنبال ارتفاع بیشتر نبست به مدل های بررسی شده می باشد عصا کوهنوردی کلیپسی اسنوهاک مدل ۳۱۴ می تواند گزینه‌ مناسبی برای شما باشد. عصایی با کیفیت ساخت بالا همانند مدل های ۳۰۴ و ۳۰۵ که ۵ سانتی متر طول بیشتری نسبت به مدل های مشابه خود دارد. این محصول در حالت بسته ۶۷ سانتی متر و طول آن در حالت باز به ۱۴۰ سانتی متر می رسد و با وجود افزایش طول بیشتر نسبت به مدل های دیگر تنها وزنی ۷۰۰ گرمی دارد. این محصول سایر ویژگی ها و امکانات در مدل های ۳۰۴ و ۳۰۵ را نیز دارد.

عصا کوهنوردی کلیپسی اسنوهاک مدل ۳۱۰ را می توان کامل ترین مدل تولید شده این برند نامید. این مدل نمونه‌ بارز یک عصای کوهنوردی خوب و باکیفیت بسیار بالا است. در تولید این عصا از کربن سبک و تیتانال استفاده شده که علاوه بر استحکام و مقاومت بسیار بالاتر در برابر فشار و ضربه نسبت به مدل های دیگر، وزنی سبک تر نیز دارد. در تهیه دسته‌ این عصا از چوب پنبه استفاده شده که علاوه بر جلوگیری از تعریق و خستگی در دست در طول مسیر حس خوشایندی نیز به شما القا می کند. سخمه های به کار رفته از جنس تنگستن و کاربیت در نوک این عصا خیالتان را از خوردگی و فرسایش آن راحت می کند. این مدل همانند مدل های معرفی شده از سیستم لرزش گیر و آنتی شوک بهره می برد و دارای یک جفت گل برف نیز می باشد.

ما در اینجا قصد داریم با ارائه نقد و بررسی محصولات به انتخاب شما کمک کنیم تا سفری راحت تر و لذت بخش تر را تجربه کنید. شما می توانید محصول مورد نظر خود را در فروشگاه لوازم مسافرتی و کوهنوردی «بروبگرد» به صورت اینترنتی و تلفنی ثبت سفارش و تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد