معرفی انواع فلاسک اسنوهاک

Admin 1 جمعه 31 تیر 1401 - 13:00
معرفی انواع فلاسک اسنوهاک
فلاسک کوهنوردی و فلاسک مسافرتی از پر طرفدار ترین لوازم سفر در زمینه ظروف مسافرتی محسوب شده که در این میان برند اسنوهاک اقدام به عرضه با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین فلاسک کوهنوردی کرده است. در ادامه به بررسی و معرفی بیشتر فلاسک اسنوهاوک خواهیم پرداخت.

نوشیدن یک لیوان آب گوارا، یک فنجان چای و یا قهوه در طول مسیر همواره لذت بخش بوده و خستگی را از تن به در می کند. از این رو فلاسک را می توان جز جدایی ناپذیر و همراه همیشگی سفرها دانست. داشتن یک فلاسک مسافرتی، کوهنوردی و کمپینگ این امکان را به شما می دهد تا در هر لحظه و مکان، نیازتان را از نظر تشنگی و تهیه نوشیدنی های گرم و سرد برطرف کرده و از سفر خود لذت ببرید. فلاسک، این وسیله‌ی نام آشنا، تفاوت هایی در نوع، ساختار و طراحی خود برای کارکرد های مختلف دارد و آنچه در کوهنوردی و سفرها مورد نیاز است، ویژگی های منحصر به فردی دارد که با فلاسک های مورد استفاده در روزمره متفاوت است. خاصیت حفظ دمای گرم و سرد تا ساعت‌ها، حجم و اندازه کمتر جهت حمل و نقل ساده و آسان و همچنین مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار در کوهنوردی و کمپینگ بسیار مهم است.

ما در این مقاله قصد داریم به عنوان نمایندگی فروش محصولات اسنوهاک در فروشگاه لوازم کوهنوردی «بروبگرد» که اقدام به عرضه انواع فلاسک مورد نیاز برای کوهنوردی، کمپینگ و سفر کرده است به بررسی انواع فلاسک کوهنوردی این برند نام آشنا بپردازیم؛ در ادامه با ما همراه باشید. فلاسک کوهنوردی اسنوهاک در دو مدل عرضه شده اند که هر کدام دارای ظرفیت های متفاوت می باشند. ازین رو این امکان را فراهم می آورد تا بر اساس نیاز، حجم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فلاسک کوهنوردی اسنوهاوک کد SN-F510 یک فلاسک مسافرتی با درب پیچی و دکمه دار است که به مدل اسپرت نیز معروف است. مدل دیگر فلاسک کوهنوردی اسنوهاوک دارای ساختار وکیومی می باشد که به جهت حجم بزرگتری که نسبت به مدل اسپرت دارد بیشتر مناسب برای حفظ دمای نوشیدنی گرم و نگهداری یخ می باشد. همچنین این مدل دارای یک صافی از جنس استیل ضد زنگ است که مانع از خروج هرگونه تفاله و یا یخ می شود. هر دو مدل این فلاسک ها از جنس استیل ضد زنگ دوجداره ساخته شده اند و به دلیل به کار رفتن روکش خاص در قسمت بیرونی از لک شدن فلاسک و لیز خوردن آن جلوگیری می‌ کند. این فلاسک ها دارای درب پیچی و وکیوم می باشند که آنها می توان به عنوان ماگ نیز استفاده کرد. فلاسک SnowHawk قابلیت حفظ دمای گرم تا 18 ساعت، حفظ دمای سرد تا 24 و حفظ قطعات یخ تا 120 ساعت را خواهد داشت.

فلاسک مدل اسپرت اسنوهاوک در حجم 600 و 800 میلی لیتر و در رنگ های خاکستری، سربی و مسی و همچنین فلاسک مدل وکیوم اسنوهاوک در حجم های 750، 1000 و 1200 میلی لیتر و رنگ های استیل، مشکی و قرمز موجود می باشند برای مدل اسپرت از کاور پارچه ای با بند های نگهدارنده مخصوص لوازم کوچک مانند قاشق و چنگال و همچنین برای مدل های وکیوم از کاور چرم استفاده شده که با توجه به داشتن بند به راحتی قابل حمل خواهد بود.

شما می توانید با بررسی فلاسک کوهنوردی اسنوهاوک در فروشگاه لوازم کمپینگ و کوهنوردی «بروبگرد» به صورت اینترنتی، تلفنی و همچنین حضوری نسبت به خرید این محصولات اقدام کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد