ظروف کوهنوردی و مسافرتی اسنوهاک

Admin 1 شنبه 25 تیر 1401 - 16:55
ظروف کوهنوردی و مسافرتی اسنوهاک
ظروف کوهنوردی و مسافرتی اسنوهاک، یکی از پر فروش ترین لوازم کوهنوردی در زمینه تهیه و پخت و پز غذا و همچنین مبل کردن غذا محسوب شده که در کنار داشتن کیفیت ساخت بالا از قیمت مقرون به ای نیز بهره مند می باشند. در ادامه به بررسی این لوازم خواهیم پرداخت.

امروزه و با گسترش کوهنوردی، کمپینگ و سفر، لوازم و تجهیزات مرتبط با آن ها نیز شکل تازه ای به خود گرفته‌ اند. یکی از مهم ترین و ضروری ترین لوازم کوهنوردی و کمپینگ، ظروف مسافرتی، ست ظروف کوهنوردی و ... می باشد. فروشگاه لوازم کوهنوردی بروبگرد نیز به عنوان نمایندگی اسنوهاوک،‌ اقدام به عرضه انواع ظروف مورد نیاز برای کوهنوردی، کمپینگ و سفر کرده است. در همین راستا در این مقاله امروز به بررسی انواع ظروف برند اسنوهاک خواهیم پرداخت.

لیوان کوهنوردی

لیوان کوهنوری اسنوهاک مدل SN-M1 وSN-M2 به ترتیب با ظرفیت 300 و 220 میلی لیتر، از مدل‌های پر فروش این برند می باشد. این دو لیوان درب دار با طراحی و متریالی یکسان از استیل دو جداره ساخته شده که آن را در برابر ضربه محفوظ نگه داشته و تاثیر بسزایی در حفظ دمای نوشیدنی مورد نظر خواهد گذاشت. درب حفره دار این محصول، این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به باز کردن درب لیوان، نوشیدنی مطبوع خود را بنوشید. واشر لاستیکی درب این محصول مانع هرگونه نشتی محتویات لیوان و ورود و خروج هوا می شود ازین رو، دمای نوشیدنی های سرد و گرم را در مدت زمان کوتاهی حفظ خواهد کرد. از ویژگی دیگر لیوان تاشو اسنوهاک می توان به دو دستگیره‌ فلزی تاشو تعبیه شده روی بدنه اصلی اشاره کرد تا در زمان حمل فضای کمتری را اشغال کند.

                                                                                                              

فلاسک کوهنوردی

فلاسک کوهنوردی اسنوهاک در 2 مدل عرضه شده که هر مدل دارای ظرفیت های متفاوتی می باشد از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس حجم مورد نیاز خود افزایش داده است. یک مدل از فلاسک مسافرتی اسنوهاک دارای ساختار وکیوم و دیگری ساختار درب دکمه دار با بدنه شفاف داشته که به مدل اسپرت معروف می باشند. تمامی مدل های این فلاسک ها از جنس استیل ضد زنگ دو جداره تولید شده و به دلیل روکش خاصی که روی قسمت بیرونی استفاده شده مانع از لیز خوردن و لک شدن روی محصول می شود. فلاسک دو جداره اسنوهاک دارای دو درب پیچی و وکیوم می باشند که از درب دوم می توان به عنوان ماگ نیز استفاده کرد. فلاسک SnowHawk قابلیت حفظ دمای گرم تا 18 ساعت، حفط دمای سرد تا 24 و حفظ قطعات یخ تا 120 ساعت را خواهد داشت.هر سه مدل از فلاسک های این برند دارای کیف چرمی جهت حمل و نقل راحت تر هستند.

                                                                                                                  

شما می توانید فلاسک اسنوهاوک مدل SN-F110 با حجم 1.2 لیتر، فلاسک اسنوهاوک SN-F210 با حجم 1 لیتر، فلاسک اسنوهاوک مدل SM-F410 با حجم 750 میلی لیتر، فلاسک اسنوهاوک مدل SN-F310 با حجم 800 میلی لیتر و فلاسک اسنوهاوک مدل SN-510 با حجم 600 میلی لیتر را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی و حتی حضوری از فروشگاه تجهیزات کوهنوردی بروبگرد تهیه کنید.

تابه کوهنوردی و مسافرتی

اگر می‌خواهید از پخت و پز در سفر و طبیعت لذت ببرید،‌ تابه کوهنوردی اسنوهاوک این امکان را برای شما فراهم کرده است. یک محصول با کیفیت از برند اسنوهاوک که با طراحی و اندازه ای مناسب، بدنه ‌ای محکم از جنس آلومینیوم و تفلون و وزنی پایین به همراه دستگیره ی فلزی تاشو، شرایط را برای شما جهت جا به جایی و حمل آن ساده می کند. همچنین در تهیه ی این محصول از مواد مضر BPA استفاده نشده است. گفتنی است شما می توانید این تابه را در دو ظرفیت تهیه کنید. تابه مدل SN-F10 با حجم 1.8 لیتر با وزن تنها 280 گرم و تابه مدل SN-F20 با حجم 1.2 لیتر و وزن 206 گرم که نیاز پخت و پز برای دو نفر را برطرف می کند.

                                                                                                                  

کتری مسافرتی

نیاز به نوشیدن مایعات گرم در شرایط آب و هوایی معمولا سرد و در ارتفاعات، کتری کوهنوردی را تبدیل به یکی از مهمترین و عضوی جداناپذیر از ملزومات کوهنوردی کرده است. این کتری ها که اغلب ظاهری یکسان دارند،‌ بیشتر از نظر کیفیت و جنس و سایز آنها دسته بندی می شوند. کتری اسنوهاوک در سه مدل با حجم های 1.1 لیتر (مناسب برای 2 تا 3 نفر)، 1.6 لیتر( مناسب برای 3 تا 4)‌ نفر و 2.2 لیتر (مناسب برای 5 تا 6 نفر) وجود دارند. هر سه این مدل ها متریالی از آلومینیوم با روکش آنودایز شده ضد زنگ با مقاومتی بالا دارند. تمامی کتری های تولید شده توسط شرکت اسنوهاک از دستگیره سیلیکونی نسوز و یک ساک حمل برای جا به جایی راحت تر منظم تر برخوردار می باشند.

                                                                                                               

ظرف نگهداری غذا کوهنوردی

ظرف نگهداری غذای مسافرتی یکی از بهترین و کاربردی ترین لوازم سفر و کوهنوردی می باشد. ظروف نگهداری غذای اسنوهاوک با جنسی از سیلیکون علاوه بر جنس مقاوم‌ این امکان را به شما می دهد تا به دلیل وزن بسیار کم، آن را در کوله‌ پشتی کوهنوردی خود قرار دهید. استفاده از این جنس باعث شده تا در مقابل فشار و ضربه مقاوم بود و طول عمر بالایی را داشته باشد. بر روی درب این ظروف غذا به طور پیش فرض یک قاشق و چنگال مسافرتی تعبیه شده که شما را از تهیه مجزای آن ها معاف می کند. هر دوی این محصولات تاشو بوده و این امکان را به شما می دهد تا در صورت نیاز از فضای بیشتر این ظرف استفاده کنید.

ست ظروف کوهنوردی اسنوهاوک

اگر به دنبال یک پخت و پز بدون نقص در طبیعت هستید، ست ظروف کوهنوردی اسنوهاوک،‌ این شرایط را برایتان محیا می کند. مجموعه ظروف کوچک و کاملی که توجه بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب کرده است و امکان جا به جایی ساده را برایتان فراهم می کند. این محصول در چهار مدل توسط شرکت اسنوهاوک تولید شده است.

ست ظروف کوهنوردی اسنوهاوک مدل SN-T 222 شامل: قابلمه، تابه، ظرف پلاستیکی و قاشق چوبی است.

                                                                                                               

ست ظروف اسنوهاک مدل SN-D55 دارای یک دیگچه، تابه و کتری، دو عدد کاسه پلاستیکی، کفگیر و ملاقه و درب پیرکس با خاصیت آبکش و یک سینی پلاستیکی است.

                                                                                                           

ست ظروف کوهنوردی اسنوهاوک مدل SN-D55A نیز شامل قابلمه، کتری، تابه، دو عدد ظرف سالاد پلاستیکی، کفگیر پلاستیکی، ملاقه با دسته تاشو می باشد.

                                                                                                                  

ست ظروف کوهنوردی اسنوهاک مدل SN-T111 که شامل کتری، تابه و قابلمه مسافرتی بوده و از ظروف دیگری همچون کاسه، کفگیر، ملاقه تاشو و ساک حمل بهره می برد. این مدل پر فروش ترین ست ظروف برند snowhawk محسوب می شود.

                                                                                                                    

جنس بکار رفته در بدنه ظروف هر سه این مدل ها آلومینیوم با روکش تفلون بوده و دستگیره های ظروف این محصولات تاشو و دارای عایق نسوز هستند. همچنین هر سه مدل دارای اسکاچ برای شستشو و کاور و کیف حمل و نقل مخصوص می باشند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد