معرفی و آشنایی با کیسه خواب اسنوهاک

Admin 1 سه شنبه 28 تیر 1401 - 10:00
معرفی و آشنایی با کیسه خواب اسنوهاک
کیسه خواب اسنوهاک یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین کیسه خواب کوهنوردی پر و الیاف عرضه شده توسط فروشگاه لوازم کوهنوردی بروبگرد بوده که در ادامه مطلب به بررسی و شرح کلی آنها خواهیم پرداخت تا آشنایی لازم را با انواع کیسه خواب این برند داشته باشید.

داشتن خوابی آسوده و راحت یکی از دغدغه های کوهنوردان و طبیعت گردان در طول سفر می باشد، ازین رو، کیسه خواب کوهنوردی یکی از اصلی ترین لوازم مورد نیاز کوهنوردان و طبیعت گردان در تمامی فصول سال است. این محصولات با توجه به ساختار و جنس بکار رفته در آن‌ها همواره برای موقعیت و دمای مختلفی تولید شده اند، به همین منظور، برای انتخاب دقیق تر یک محصول نیازمند بررسی بیشتر آن‌ها هستیم. فروشگاه اینترنتی «بروبگرد»، به عنوان نمایندگی محصولات اسنوهاوک، اقدام به عرضه محصولات این برند نام آشنا کرده است. ما در این مقاله به نقد و بررسی انواع کیسه خواب Snow Hawk خواهیم پرداخت.

کیسه خواب کوهنوردی اسنو هاوک مدل Dena 600 یکی از محصولات اقتصادی و با ویژگی های مختلفی می باشد. در ساخت این کیسه خواب از پر خرد شده اردک استفاده شده است که علاوه بر نرمی فوق العاده حس خوبی را به شما منتقل می کند. پر بکار رفته در داخل این محصول را پارچه ای از جنس پلی استر و نایلون پوشانده اجازه‌ی تبادل و نفوذ هوای داخل و خارج کیسه خواب را نمی دهد و در حفظ دمای مناسب این محصول نقش اساسی دارد. دمای کامفورت این محصول 9 درجه، دمای لیمیت آن 2 درجه و دمای اکستریم 5- درجه سانتی گراد می باشد. این کیسه خواب 220 سانتی متر طول و 83 سانتی متر عرض در قسمت شانه که در قسمت پایین تنه به 50 سانتی متر می‌رسد و مناسب تمامی سنین و افراد بزرگسان می باشد. وزن این کیسه خواب تنها 1200 گرم است که به سادگی می توانید با کیف مخصوصی که برای این محصول تعبیه شده آن را با خود حمل کنید. این مدل از کیسه خواب کوهنوردی اسنوهاک در رنگ های آبی، قرمز و سبزآبی موجود می باشد.

                                                                                                                    

کیسه خواب کوهنوردی اسنو هاوک مدل Zagros 600 یک از مدل های اقتصادی این برند می باشد. این مدل همانند مدل DENA 600 از طراحی و متریال یکسان اما با تراکم کمی بالاتر از این مدل تولید شده که علاوه بر گرمای لذت بخش نرمی خوبی نیز دارد. این محصول در دمای کامفورت، لیمیت و اکستریم 9، 2 و 4- درجه سانتی گراد می باشد که مناسب استفاده در کوهستان، جنگل و کمپینگ هاست. این محصول با وزن ۱۱۶۰ گرم و در رنگبندی قرمز، آبی و فیروزه ای عرضه شده است.

                                                                                                                     

کیسه خواب اسنوهاک مدل ZAGROS 900 همانند دیگر مدل شرح داده شده در فوق از طراحی و متریال یکسان بهره برده است اما به دلیل تراکم بیشتر پر اردک در این محصول نسبت به مدل های قبل آن را برای استفاده در ارتفاعات مناسب تر کرده است. به طوری که دمای کامفورت این محصول به 3 درجه سانتی گراد، دمای لیمیت 4- سانتی گراد و دمای اکستریم آن 14- درجه سانتی گراد می رسد. استفاده از متریال با کیفیت، درز و دوخت های مقاوم به کار رفته در این محصول و استفاده از زیپ های SBS این محصول را از نفوذ سرما مقاوم کرده است. این مدل با وزن 1450 گرم و با ابعاد استاندارد مدل های پیشین براحتی فضای کافی برای یک خواب راحت را برایتان به ارمغان می آورد. شما می توانید برای اطمینان حاصل از رنگ های موجود این محصول با کارشناسان «بروبگرد» پیش از ثبت سفارش تماس برقرار کنید.

                                                                                                                   

کیسه خواب اسنوهاک مدل DENA 900 یکی از با کیفیت ترین محصولات عرضه شده توسط این برند می باشد که آن را برای استفاده در ارتفاعات، جنگل و حتی کویر طراحی و تولید شده است. استفاده از متریال با کیفیت همواره در دستور کار اسنوهاوک بوده و در این مدل نیز مانند سایر مدل های تولیدی این برند از پر اردک با تراکم 90/10 تهیه شده است. پارچه ای از جنس پلی استر و نایلون نیز پوشش داخلی و بیرونی این کیسه خواب را پوشانیده و شما را در برابر باد و سرما در محافظت می کند. تراکم ویژه پر اردک در این مدل باعث شده که این محصول با وزن 1500 گرم، احساس راحتی بیشتری در حمل و نقل آن به شما می دهد و جا به جایی آن را ساده تر می کند دمای کامفورت، لیمیت و اکستریم این محصول به ترتیب 3، 4- و 14- درجه سانتی گراد می باشد. برای اطلاع از تنوع رنگ و ثبت سفارش این محصول با ما تماس بگیرید. کیفیت بالای ساخت در کنار طراحی زیبا این مدل را برای استفاده در 3 فصل سال آماده کرده است.

                                                                                                                  

کیسه خواب پر کوهنوردی اسنوهاک مدل K2 350 یک محصول خاص و باکیفیت بسیار بالا است. استفاده از پر غاز با تراکم 90/10 توانایی بالایی در محافظت از شما در برابر سرما و باد دارد و می تواند خاطرتان را در استفاده در ارتفاعات آسوده نگه دارد. پوشش داخلی این محصول را نایلون 20D و پوشش بیرونی آن را نایلون ۷D پوشانده است که آن را تا حدود زیادی در برابر نفوذ آب مقاوم می کند. همچنین قابلیت رگلاج پوشش سر و داشتن زیپ هایی از نوع YKK امکان نفوذ سرما و حفظ دمای داخلی را غیرممکن کرده است. نتیجه استفاده از این متریال در طراحی و ساخت این محصول آن را برای دمای کامفورت 7 درجه، دمای لیمیت 3 و دمای اکستریم 12- درجه سانتی گراد آماده کرده است. ابعاد این محصول مشابه مدل های پیشین بوده و این کیسه خواب کوهنوردی با کیفیت با وزن 530 گرمی و در رنگ بندی های مختلف آماده عرضه می باشد.

                                                                                                                                      

محصول دیگری که قصد بررسی آن را داریم کیسه خواب کوهنوردی اسنو هاوک مدل Sirwan 700 می باشد. این مدل حرفه ای از برند اسنوهاوک از پر اردک با تراکم بالا بهره برده و از پوشش نایلونی در قسمت بیرونی و داخلی استفاده کرده است. استفاده از این متریال ها باعث شده این محصول به دمای کامفورت 1-، دمای لیمیت 7- و دمال اکستریم 18- دست یابد. سربندهای قابل تنظیم، زیب به کار رفته با کیفیت دوخت دقیق در کنار متریال با کیفیت، علاوه بر زیبایی این محصول را در برابر باد و سرما تا 18- درجه سانتی گراد قابل استفاده کرده است. این مدل که در رنگ بندی های متنوع موجود می باشد با وزنی 1220 گرم در فروشگاه «بروبگرد» آماده عرضه می باشد.

                                                                                                                    

کیسه خواب اسنوهاک مدل سیروان 900 از پر استفاده ترین مدل های تولید شده اسنوهاوک می باشد. این مدل که از پر اردک با تراکم بالا تولید شده است را یک پارجه از جنس نایلون قسمت داخلی آن را و یک پارچه از جنس پلی استر قسمت های بیرونی آن را پوشانده است. کیفیت بالای پارچه های به کار رفته آن را علاوه بر باد و سرما بلکه در برابر پوسیدگی، آسیب و نفوذ آب تا حدود زیادی محافظت می کند. طراحی این محصول به گونه ای بوده که آن را مناسب استفاده در دمای پایین و ارتفاعات کرده به طوری که می توان در دمای کامفورت 13-، دمای لیمیت 18- و دمای اکستریم 23- استفاده کرد. این محصول ابعاد استاندارد با طول 220 سانتی متر و 85 سانتی متر در ناحیه شانه ها که به 50 سانتی متر در قسمت پایینی می رسد را داراست. این محصول با وزن 1430 گرم و ساک مخصوص حمل و نقلی آسان دارد . در رنگ های آبی، سبز و قرمز عرضه شده است.

                                                                                                                  

آخرین مدلی که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم کیسه خواب پر اسنوهاک مدل K2 900 است. مقاوم ترین و بهترین کیسه خواب کوهنوردی تولید شده توسط این برند که در زمره‌ی بهترین گزینه ها برای استفاده در قله و ارتفاعات بسیار بالا و مناطق سرد سیر قرار گرفته است. استفاده از متریال با کیفیت این محصول را تبدیل به حرفه ای ترین مدل تولیدی اسنوهاوک کرده است. در پوشش رویی این محصول از پارچه ای با جنس نایلون ۷D و پوشش داخلی از نایلون 20D استفاده شده است. دوخت های مقاوم این محصول در کنار زیپ های ژاپنی YKK این محصول را در برابر بادهای شدید، نفوذ سرما و آب مقاوم کرده است. پوشش میانی کیسه خواب پر اسنوهاک مدل K2 900 را پر غاز با تراکم 90/10 تشکیل می دهد. همه‌ متریال اشاره شده در کنار پوشش پر غاز به کار رفته در این مدل امکان استفاده راحت را در دمای 12- درجه سانتی گراد فراهم کرده به طوری که مناسب برای استفاده در دمای کامفورت 7-، دمای لیمیت 12- و دمای اسکتریم 25- درجه سانتی گراد می باشد. در طراحی این محصول یک ساک برای حمل و نقل آن در نظر گرفته شده که آن را در ابعاد 35 در 18 سانتی متری بسته بندی و جا به جایی آسان را برایتان رقم میزند. این مدل 1280 گرم وزن دارد.

                                                                                                                                          

شما می توانید با بررسی کیسه خواب کوهنوردی اسنوهاک علاوه بر اطلاع دقیق از ویژگی های هر محصول با توجه به نیاز مدنظرتان آن ها را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی از فروشکاه تجهیزات کوهنوردی و کمپینگ «بروبگرد» تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد