معرفی ست ظروف کوهنوردی اسنوهاوک

Admin 1 پنجشنبه 6 مرداد 1401 - 11:00
معرفی ست ظروف کوهنوردی اسنوهاوک
ست ظروف کوهنوردی و مسافرتی اسنوهاک از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین لوازم کوهنوردی در زمینه آشپزی و پخت و پز بوده که در مدل های متنوعی بر اساس نیاز مصرف کنندگان عرضه شده که در این مطلب به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

شاید تا کنون تجربه ی آشپزی در طبیعت را داشته و لذت آن را چشیده اید. تجربه متفاوتی که ممکن است با سختی هایی همراه بوده ؛ از حمل و نقل ظروف آشپزی در طبیعت گرفته تا نداشتن امکانات کافی برای این کار. مفتخریم به عنوان نمایندگی فروش محصولات اسنوهاوک در «بروبگرد» در این مقاله به معرفی و بررسی «ست ظروف کوهنوردی اسنوهاوک» بپردازیم. با در نظر گرفتن این موضوع که ظروف مورد استفاده در آشپزخانه ها چه از نظر حجم مورد نیاز و چه از نظر وزن گزینه مناسبی برای سفر و کوهنوردی و ... نیستند، نیاز به تهیه ی یک ست ظروف مخصوص کوهنوردی بیش از پیش احساس می شود. نیازی که می توان با بررسی جامع و کامل و یک انتخاب هوشمندانه بر اساس نیاز خود برطرف شود.

ست ظروف کوهنوردی اسنوهاک مدل SN-T 222 یک ست ظروف ۶ تکه است. این ست از یک قابلمه، تابه، کاسه پلاستیکی، یک کفگیر چوبی و یک ملاقه پلاستیکی با دستگیره تاشو تشکیل شده است. جنس قابلمه و تابه این مجموعه از آلومینیوم آنودایز شده می باشد که با روکش تفلون پوشیده شده است و تا حدود زیادی خیالتان را از آسیب دیدگی آنها در برابر حرارت بسیار بالا و زنگ زدگی راحت می کند. همچنین دسته های فلزی قابلمه و تابه تاشو و با روکش عایق پلاستیکی پوشیده شده است. ابعاد این مجموعه 17x17x10 سانتی‌متر و وزن آن تنها 500 گرم است. این ست دارای یک کاور توری مخصوص برای حمل و نقل می باشد.

                                                                                                                     

ست ظروف کوهنوردی دو نفره اسنو هاوک مدل SN-T 111 از دیگر مدل های ست ظروف این برند خوش نام می باشد. یک پکیچ ظروف دو نفره که شامل یک قابلمه با حجم 1.5 لیتر، یک تابه با حجم 1 لیتر و یک کتری با حجم 1.1 لیتری می باشد. همچنین در کنار این پکیچ یک قاشق چوبی و یک ملاقه با دسته‌ی فلزی تاشو وجود دارد. جنس بکار رفته در قابلمه، تابه و کتری از آلومینیوم با روکش تفلون بوده و دارای دستگیره های فلزی تاشو با روکش عایق حرارتی می باشد. این ست دو نفره‌ کم حجم و سبک با تنها 775 گرم دارای یک کیف مخصوص برای حمل و نقل آسان نیز می باشد.

                                                                                                                                

ست ظروف کوهنوردی اسنوهاک مدل SN-D55 محصولی دیگری است که میخواهیم در این مقاله به معرفی آن بپردازیم. کامل ترین ست کوهنوردی موجود در «بروبگرد» که تمامی نیازهای شما در سفر را برآورده می کند. این ست شامل ظروف :‌ قابلمه، کتری، دو ظرف سالاد با جنسی از پلاستیک، یک کفگیر و یک ملاقه‌ی پلاستیکی با دسته فلزی تاشو، تخته برش و اسکاچ می باشد. جنس بکار رفته در قابلمه، کتری و تابه از آلومینیوم با روکش تلفون بوده و مانند سایر مدل‌ ست ظروف این برند از دسته های فلزی تاشو برای کم حجم تر شدن انها برای حمل و نقل راحت تر را دارا می باشد. درب به کار رفته در قابلمه این محصول از جنس طلق بوده که قابلیت استفاده به عنوان آبکش را نیز دارد. تنها تفاوت این مدل یعنی مدل SN-D55 با مدل SN-D55A نیز در جنس درب قابلمه آن است که در مدل دوم از آلومینیوم استفاده شده است. هر دو مدل ذکر شده 111 و 55 ابعاد 12×18 سانتی متری دارند. همچنین دارای کاور و کیف برای نظم دهی و حمل و نقل ساده تر هستند.

                                                                               
                                                                                                            مدل D55                               مدل D55-A

شما میتوانید با بررسی ست ظروف کوهنوردی اسنوهاک و با توجه به نیاز خود در فروشگاه لوازم کمپینگ و کوهنوردی «بروبگرد»، مدل مورد نظر خود را ضمن گرفتن مشاوره از همکاران ما، اقدام به ثبت سفارش و خرید کالای مورد نیاز خود کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد