معرفی انواع کیف کمری کله گاوی

Admin 1 دوشنبه 28 شهریور 1401 - 16:59
معرفی انواع کیف کمری کله گاوی
کله گاوی یا پکینیو (Pekynew) نام آشناترین برند کوهنوردی و کمپینگ در ایران می باشد که با طراحی و تولید کیف کمری در صدد رفع کامل این نیاز برآمده است. در ادامه قصد داریم شما را با کیف کمری برند کله گاوی آشنا سازیم...

کیف کمری کوهنوردی یک محصول کاربردی است که در شرایط و موقعیت های مختلف از جمله سفرها، کار، پیاده روی و ... قابل استفاده است. محصولی با ویژگی های خاص خود که این امکان را به شما می دهد تمام لوازم کوچک، حساس و کاربردی خود را حمل و در هر زمان به آن ها بدون هیچ سختی دسترسی داشته باشید. در ادامه به معرفی کوتاهی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین کیف کمری برند کله گاوی خواهیم پرداخت...

کیف کمری کله گاوی مدل 6104 Pekynew

کیف کمری کله گاوی مدل 6104 Pekynew یکی از بهترین کیف کمری های کله گاوی موجود در بازار می باشد. این محصول که از کیفیت بالایی برخوردار است، قسمت بیرونی آن را پارچه ای برزنتی قابل شستشو تشکیل داده در حالی که این پارچه کاملا ضد آب بوده اما کاور نایلونی در قسمت داخلی این کیف کار شده تا خیالتان را کاملا از ورود هر گونه آب به داخل این کیف راحت کرده و بدون هیچ گونه نگرانی در روزهای بارانی از آن استفاده کنید.

با توجه به ظرفیت دو لیتری این محصول، وجود 2 زیپ فضای کافی برای طبقه بندی و تفکیک لوازم را به شما می دهد.استفاده از توری در قسمت پشتی این کیف کمری نیز خیالتان را از بابت تعریق و گردش هوا در هنگام استفاده راحت می کند. همچنین، بندهای کناری این کیف به سادگی تنظیم شده تا حمل و نقل آن را ساده تر از پیش کند. شما می توانید این محصول را در رنگ های مختلف از فروشگاه اینترنتی بروبگرد تهیه کنید.

کیف کمری کله گاوی مدل 9599  Pekynew

کیف کمری کله گاوی مدل 9599 Pekynew یکی از بهترین مدل های عرضه شده این برند در بازار می باشد. طراحی زیبا و دقیق این کیف را منحصر بفرد کرده است. استفاده از پارچه نایلون D420 در بدنه علاوه بر ضد آب کردن این محصول مقاومت آن را در برابر فشار و ضربه بالا برده است. در قسمت کف این کیف نیز نایلون 600D استفاده شده است. دو زیپ بکار رفته در جیب های روی این کیف از نوع YNS بوده و دارای نشان کیفی SBS می باشد که با ارا‌یه‌ فضای کافی 3 لیتری در کیف، فضای کافی برای طبقه بندی وسایل در کیف فراهم می سازد. همچنین بیرون کیف نیز دو جیب مناسب لیوان و ماگ بکار رفته است. روی بدنه کیف نیز یک بند حمل و نقل به کار رفته؛ همچنین بند کمری قابل تنظیم وجود دارد تا به اندازه دلخواه برسید. شما می توانید این مدل کیف کمری را با افزودن در فروشگاه اینترنتی لوازم کوهنوردی بروبگرد در رنگ های مختلف سفارش و تهیه کنید.

                                                                                   

کیف کمری کله گاوی مدل 6043  Pekynew

کیف کمری کله گاوی مدل 6043 Pekynew یکی دیگر از مدل های پرکاربرد این برند خوشنام است. این مدل دارای ویژگی هایی است که استفاده از آن را در موقعیت ها و شرایط مختلف ممکن می کند. این مدل که همانند مدل 9599 Pekynew از متریال یکسان ساخته شده است، دارای طراحی ویژه و منحصر به فردی است، ازین رو این کیف مانند سایر مدل های این برند در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. این کیف که دارای جیب‌های متعددی است، دسترسی های مختلفی را به مصرف کنندگان خود می دهد.
دو جیب بروی کیف همانند مدل 9599 Pekynew از همان زیب SBS استفاده کرده است. این کیف کمری ارزان که حجمی 5 لیتری را در اختیارتان می گذارد در کنار فضای ارايه شده نیز جیب‌های داخلی تعبیه شده تا محلی امن تر برای قرار دادن وسیله های خاص باشد. همچنین دو جیب کناری در کنار کیف مناسب برای ماگ و لیوان وجود دارد.

برای این کیف کمری پکینیو یک بند جهت حمل و نقل دستی وجود دارد. بند قابل تنظیم کمری کیف نیز امکان تنظیم هر چه بهتر را به شما می دهد. این کیف دوشی کمری دارای یک بند رو دوشی می باشد که در صورت نیاز می توانید با تنظیم ارتفاع آن را به یک کیف رو دوشی تبدل کنید. شما می توانید این کیف را با مراجعه به سایت اینترنتی محصولات کمپ و کوهنوردی بروبگرد سفارش و تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد